Kluizenfirma werkt iedere dag hard voor tevreden klanten. Toch kan het som zo zijn dat er iets gebeurt waar u niet tevreden over bent. Wij zullen er alles aan doen wat binnen ons vermogen ligt om dat op te lossen.

We raden je aan om uw klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kluizenfirma.nl. Wij zullen contact met u opnemen om samen te bespreken hoe we uw klacht kunnen oplossen.

Om uw belangen te behartigen is Kluizenfirma aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Zij kunnen bemiddelen wanneer er in een uiterst geval geen oplossing mogelijk is.

Wanneer gezamelijke gesprekken niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uwklacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.